פרופ' ירון זליכה: "על הממשלה להוציא את היד מכיסנו"

אסתי פלד No Comments on פרופ' ירון זליכה: "על הממשלה להוציא את היד מכיסנו"

פרופ' לכלכלה ירון זליכה לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "הממשלה היא היחידה שמרוויחה מעליית מחירים. דבר ראשון שיחזירו לנו את כספנו ואחרי זה שיחליטו מה לתת לנו משלהם" | האזינו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפרופסור ירון זליכה שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על המצב הכלכלי, ועל הפעולות שיש לממשלה הנכנסת לעשות: "הנזקים של הממשלה הקודמת הולכים ומצטברים. הממשלה הזו לא יכולה לחכות, היא צריכה לפעול מיידית כדי לבלום את האינפלציה כולל בתחום הדיור" פתח זליכה.

"דבר ראשון שהממשלה צריכה לעשות זה להוציא את היד שלה מהכיס שלנו. הממשלה היא היחידה שמרוויחה מעליית מחירים. דבר ראשון שיחזירו לנו את כספנו ואחרי זה שיחליטו מה לתת לנו משלהם" אמר.

"לדוגמא המס על השתייה הממותקת הכניסה לממשלה מיליארד שקלים, למה הם לא לקחו את הכסף הזה והפחיתו איתו את מחירי המים?" תהה הפרופסור.

על ההסתה נגד הציבור החרדי אמר: "צריך לשמור על שיח ענייני ולא מתלהם. הציבור החרדי לא אחראי ליוקר המחיה הממשלה אחראית" אמר. "לגבי התעסוקה" הוסיף והסביר, "הנשים החרדיות עובדות, הגברים קצת פחות, ולפי חישוב שעשיתי גם אם הם היו עובדים זה היה מוסיף לכלכה סה"כ עוד מיליארד ש"ח שזה ממש מינורי. מנגד, גם החרדים לפעמים מתעלמים ממצוקות של הציבור הכללי וחבל. הממשלה הזו תידרש גם לטפל בשיח הציבורי".

האזינו:



0 תגובות